Lifestyle Blog Tupersonalshopperviajero - Moda, Viajes y Belleza: SammyDress Plaid Dress & Rockstud Flats

SammyDress Plaid Dress & Rockstud Flats

plaid-dress-Rockstud-flats

I couldn't get a better look to visit City of Valletta in Malta Island that these SammyDress Plaid Dress and Rockstud Flats. Mainly because I love that style and secondly due to the island up and downs streets (I needed a comfortable outfit indeed). Otherwise, Valletta is really british ( It reminds me to Gibraltar ) so those red colours with plaids and rockdtuds are very inspiring for a walk through there. If you go Valletta don't forget to visit St. John Cathedral ( with two paints from Caravaggio ), walk around the Republic and Merchants Streets and enjoy The Cottonera views from Barrakka Gardens. And of course, before you fly there, visit the SammyDress web to look for your best outfits to travel. I did it! If you follow me on the blog or any of my social networks, please let me know to follow you back!

No pude conseguir un mejor look para visitar La Valeta en la Isla de Malta que estos vestido de cuadros escoceses y zapatos planos de tachas SammyDress. Principalmente porque me encanta ese estilo y en segundo lugar por las calles de la isla con alturas y bajadas (necesitaba un traje cómodo). Por otra parte, La Valeta es realmente británica (Me recuerda a Gibraltar) así que esos colores rojos con cuadros y tachuelas son muy inspiradores para darse un paseo por allí. Si vas a La Valeta no te olvides de visitar la Catedral de San Juan (con dos pinturas de Caravaggio), caminar por las calles República y Merchants y disfrutar de las vistas de La Cotonera desde los Barrakka Gardens. Y, por supuesto, antes de volar allí, visita la web SammyDress y busca tus mejores outfits para viajar. ¡Yo lo hice! Sígueme en el blog o en cualquiera de mis redes sociales y avisa para seguirte de vuelta.


valletta-malta


cat-eye-sunglasses


vintage-red-plaid-dress-sammydress


Rockstud-Flats


malta-vintage


La-Veleta-Malta


Vestido Dress + Zapatos Flats SammyDress web

Bolso Bag Kling


travel-blogger-sevilla


Si te ha gustado el post, déjame tu comentario y dale al G+1

If you've liked my new post, leave me your comment and click the G+


                                                                      Photos: David Sánchez Núñez


FACEBOOK  BLOGLOVIN  PINTEREST  TWITTER  INSTAGRAM G+

26 comentarios :

  1. I love your dress and shoes-a perfect outfit😀

    ResponderEliminar
  2. This dress is so pretty! The print and colors are so perfect for fall. I love how you paired it with your red flats :)

    Mili | Sharmtoaster

    ResponderEliminar
  3. Amazing outfit, I love your dress, thanks for sharing, you look stunning!!!

    ResponderEliminar
  4. Me ha encantado el look, sobre todo los zapatos. Besos

    ResponderEliminar
  5. Lovely! Thanks for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    ResponderEliminar
  6. Your shoe are Fab.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    ResponderEliminar
  7. Great dress and shoes combo!

    Have a great start of the week :)
    beautyfollower.blogspot.gr

    ResponderEliminar
  8. Malta looks a really beautiful place and your dress is amazing!!! I adore you and your sense of fashion and style.
    Have a nice day, kisses and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ResponderEliminar
  9. Que hermoso vestido! Me encanta el corte y el largo!
    Obsessed Fashion Blog

    ResponderEliminar
  10. Me encanta este look, especialmente el vestido ♥!! Es super bonito y me encanta como lo combinas!!
    Besitos desde www.JustForRealGirls.com

    ResponderEliminar
  11. ¡Hola preciosa!

    Qué maravilla que hayas podido disfrutar de Malta, es un siito precioso que me encantaria visitar próximamente. En cuanto al outfit estás estupenda, Sammydress tiene unas cosas fantásticas para todo tipo de ocasiones, pero en esta en particular has acertado de lleno, porque los zapatos y el vestido son una maravilla. Estás preciosa.

    Me encanta el contenido que publicas, así que te sigo en el blog y en tus redes sociales, para no perderme nada. Un besazo :)

    ResponderEliminar
  12. Great photos my dear! You look wonderful in plaid dress:-)

    ResponderEliminar
  13. Bellissima, I love your dress and shoes!!!
    And Malta is amamzing!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    My Instagram

    ResponderEliminar
  14. Fabulous dress! It would be also beautiful with a winter coat and boots!

    ResponderEliminar
  15. me encantan los imagenes pero me gusta mucho tu vestido <3
    www.ivanasworld.com

    ResponderEliminar
  16. Ya sabes que tus vestidos me apasionan y este no podía ser menos, los cuadros escoceses me gustan y el corte del vestido también . Los zapatos una preciosidad .
    Besitos Pilar
    http://www.pperlenoirstyle.com

    ResponderEliminar
  17. adoro el estampado escoces y más el escenario del look estas preciosa

    ResponderEliminar
  18. El look es precioso!
    Me encant el vestido y el estampado que tiene.
    Mil besos preciosa

    http://www.coco-smile.com/

    ResponderEliminar
  19. Lovely dress and gorgeous shoes!!!

    Kiss

    Paolo

    ResponderEliminar
  20. This dress looks great on you, both the color and shape. Great work!

    ResponderEliminar
  21. You look so elegant and I love the unique shoes. Thanks for your lovely comment, xo
    http://www.hollylovespaul.com/

    ResponderEliminar
  22. This dress is really pretty and stylish!

    Bella Pummarola

    ResponderEliminar
  23. Pilar te veo guapísima, el vestido me parece una preciosidad. Un besazo guapa.

    ResponderEliminar

GRACIAS POR TU VISITA. Los comentarios anónimos no se publicarán/ THANKS FOR YOUR VISIT. Anonymous comments won't be published