Lifestyle Blog Tupersonalshopperviajero - Moda, Viajes y Belleza: Sammydress Retro Style

Sammydress Retro Style

retro-style

I love this Sammydress retro style. In my city the weather is really warm this autumn so this sleeveless plaid dress is perfect for taking a walk, go shopping or visit cultural place as the one in the pictures: the Monastery of the Cartuja in Seville. The fantasy style of the studs and patches box bag and the banana embroidery wedge sandals are the best accessories I could find to dress the retro style I wanted and Sammydress has done it possible. An easy and cheap online shop where you can buy all you need to be on fashion. Have you ever shopped there? Now you have many discounts. try it! If you follow me on the blog or any of my social networks, please let me know to follow you back!

Me encanta el estilo retro Sammydress. En mi ciudad el clima es muy templado este otoño, así que este vestido sin mangas con cuadros es perfecto para dar un paseo, ir de compras o visitar espacios culturales como el de las imágenes: el Monasterio de la Cartuja de Sevilla. El bolso tote rígido con tachuelas y parches y las sandalias de cuña con estampado de plátanos son los mejores complementos que pude encontrar para vestir al estilo retro que quería y Sammydress lo ha hecho posible. Una tienda online fácil de usar y low cost donde se puede comprar todo lo que necesitas para ir a la moda. ¿Alguna vez has comprado ahí? Ahora tiene muchos descuentos. Recuerda avisar si me sigues en el blog o en cualquiera de mis redes sociales para seguirte yo de vuelta.


sammydress-retro-style

Crossbody-Rivets-Embroidery-bag


Vestido/dress - Box bag/Bolso caja - Sandals/sandalias Sammydress


banana-embroidery-wedge-sandals

ombu-de-hernando-colon-sevilla

Pilar-Bernal-Maya


look-inspiracion-50s


Si te ha gustado el post, déjame tu comentario y dale al G+1

If you've liked my new post, leave me your comment and click the G+


                                                           Photos: David Sánchez Núñez

¿Me sigues? / Follow me?


FACEBOOK  BLOGLOVIN  PINTEREST  TWITTER  INSTAGRAM G+

24 comentarios :

  1. O vestido é lindo e adorei todo o conjunto! O cinto é precioso :)

    ResponderEliminar
  2. That dress is a stunner! You look gorgeous.

    ResponderEliminar
  3. Such a classic print. Have a great week.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    ResponderEliminar
  4. le veo mil posibilidades además el estampado es precioso

    ResponderEliminar
  5. Me encanta . Tu armario me vuelve loca con todos esos vestiditos tan bonitos.
    Saludos guapísima .
    http://www.pperlenoirstyle.com

    ResponderEliminar
  6. Your dress is really cute !

    http://clothespaper.com/

    ResponderEliminar
  7. Such a lovely place and cool outfit
    xx

    ResponderEliminar
  8. Es un vestido muy bonito!
    Estás muy guapa!

    Un beso
    http://www.coco-smile.com

    ResponderEliminar
  9. Pero que vestido tan dulce!
    Minisimo! Besos
    www.travelera.es

    ResponderEliminar
  10. i Love your dress!
    xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    ResponderEliminar
  11. Estás guapísima, cómoda y estilosa!
    Besos desde www.JustForRealGirls.com

    ResponderEliminar
  12. qué look más chulo, me ha encantado el detalle de las cuñas. Un besito

    ResponderEliminar
  13. Wow!! You look absolutely fabulous! I adore this dress!!!

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    ResponderEliminar
  14. This is gorgeous! I love the gingham print!

    Raindrops of Sapphire

    ResponderEliminar
  15. cute check dress
    http://www.melodyjacob.com/

    ResponderEliminar
  16. ¡Hola guapa!

    Me encanta el look, el vestido en aire retro es espectacular!!

    Un besazo

    ResponderEliminar
  17. That dress is so cute! Especially paired with that nautical belt!

    www.prettyinleather.net

    ResponderEliminar
  18. stunning,you look awesome
    beautifu dress

    ResponderEliminar
  19. This style looks great on you and I love your wedges!

    Bella Pummarola

    ResponderEliminar
  20. Gorgeous dress, you are so pretty. Have a lovely weekend :)

    ResponderEliminar
  21. What a beautiful and cute dress, you look wonderful!
    XO IMKE | Pastellics

    ResponderEliminar
  22. Cute dress, and I love the marine-themed belt :) Thank you for stopping by my blog, and leaving me a kind comment!

    xxx
    E from Helsinki, Finland
    http://helsinkidragonfly.blogspot.fi/

    ResponderEliminar
  23. ¡Qué vestido tan mono! Me encanta el estilo retro y el color del vestido. El bolso, estilo D&G no puede ser más ideal.

    ResponderEliminar

GRACIAS POR TU VISITA. Los comentarios anónimos no se publicarán/ THANKS FOR YOUR VISIT. Anonymous comments won't be published