Lifestyle Blog Tupersonalshopperviajero - Moda, Viajes y Belleza: CNDirect - vintage style dress and bag

CNDirect - vintage style dress and bag

sleeveless-vintage-style-dress

New dress and vintage style bag. What a surprise to find in the online shop cndirect.com fashion items with this 50s design that I like so much. They have everything! From car accessories to toys or household items. The sleeveless dress I'm wearing has an original pattern in which Frida Kahlo is protagonist. Banners with spanish texts, cactus, flowers and fruits, plus some colors that I love: red, green, lilac ... The small shoulder bag with golden chain is a nod to those glass jars jewel that we like to keep when the perfume is ended. You have to enter the site and browse because there is everything and with reasonable prices. If you follow me on the blog or any of my social networks, please let me know to follow you back!

Nuevo vestido y bolso de estilo vintage. Qué sorpresa encontrar en la tienda online cndirect.com artículos de moda con diseño años 50 que tanto me gusta. Tienen de todo, desde accesorios de automóviles hasta juguetes o artículos para la casa. El vestido de tirantas que llevo puesto tiene un estampado muy original en el que Frida Khalo es protagonista. Banderas con textos en español, cactus, flores y frutas, además de unos colores ideales: rojos, verdes, lilas... El bolso con cadena dorada es un guiño a los botes de cristal joya que nos gustan conservar cuando el perfume se ha terminado. Entrad en la web y curiosear porque hay de todo y a precios económicos. Y recuerda decirme si me sigues en el blog o en cualquiera de mis redes sociales para seguirte yo de vuelta.


cndirect-vintage-style


vintage-style-dress-and-bag

* vestido/dress + bag/bolso CNDirect online shop

rio-guadalquivir-sevilla


handbag-shoulder-bag-and-sleeveless-dress


Pilar-Bernal-Maya


blogs-de-moda-sevilla


Si te ha gustado el post, déjame tu comentario y dale al G+1

If you've liked my new post, leave me your comment and click the G+


                                                           Photos: David Sánchez Núñez

¿Me sigues? / Follow me?


FACEBOOK  BLOGLOVIN  PINTEREST  TWITTER  INSTAGRAM G+

18 comentarios :

  1. el vestido es impresionante me encanta como te queda

    ResponderEliminar
  2. Me encantan los imagenes y me gusta tu vestido <3
    www.ivanasworld.com

    ResponderEliminar
  3. Aii que cucada de vestidito.
    Me ha encantado.

    Un besito!
    Essence of electricsbubbles

    ResponderEliminar
  4. Me encanta este outfit! El print del vestido es tan unico y divertido :)
    xoxo

    Ileana

    Novelstyle Blog

    ResponderEliminar
  5. Hola pilar muy buenas noches!
    Pero que guapa vas con este vestido y los zapatos me encantaron. Un besazo.
    http://mery12.blogs.elle.es

    ResponderEliminar
  6. I love all the colors Pilar... they work well for you... the dress has such a cute print... and I like your vintage purse xox

    ResponderEliminar
  7. A very lovely dress with beautiful prints; lovely accessories too.

    ResponderEliminar
  8. Es una monería
    Kisses!
    El Tocador de Mia.

    ResponderEliminar
  9. It's a really nice dress !

    http://clothespaper.com/

    ResponderEliminar
  10. I love your dress, thanks for sharing, you look stunning!!!

    ResponderEliminar
  11. very unique dress

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    ResponderEliminar
  12. This dress is so pretty and has such a fun print!

    Bella Pummarola

    ResponderEliminar
  13. I love it! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    ResponderEliminar
  14. Dress is very nice, fine colors - You look great.

    ResponderEliminar
  15. Precioso el vestido .
    http://www.pperlenoirstyle.com

    ResponderEliminar
  16. Fabulous photos my dear!!! You look amazing in this styling, I love your dress<3

    ResponderEliminar
  17. Very cute. This dress is adorable. Kisses :)

    ResponderEliminar

GRACIAS POR TU VISITA. Los comentarios anónimos no se publicarán/ THANKS FOR YOUR VISIT. Anonymous comments won't be published