Lifestyle Blog Tupersonalshopperviajero - Moda, Viajes y Belleza: Denim Shirt Outfit

Denim Shirt Outfit

denim-shirt-outfit

The weather is crazy this spring and my denim shirt always gets me out of trouble when I don't know what to wear. No matter how I combine it. In a partial or total denim outfit, like in today's post, with a skirt the same color than stockings, and some warm boots for colder days. A casual look that, if you add a navy duffle coat, gets you out a mess. 
What do you think about the idea? Follow me, I'll follow you back

El tiempo está muy loco esta primavera y mi camisa denim siempre me saca del apuro cuando no sé lo que ponerme. Da igual con qué la combine. En un look denim total o parcial como en el post de hoy, con una falda combinada con medias del mismo color y unas botas calentitas para los días mas fríos. Un outfit informal que añadiéndole una trenca te saca del apuro. 
¿Qué te parece la idea? Sígueme y te sigo.


bloggers-de-moda


yellow-pants


playas-de-huelva


navy-duffle-coat

lifestyle-bloggers


Si te ha gustado el post, déjame tu comentario y dale al G+1

If you've liked my new post, leave me your comment and click the G+

                                                                         

¿Me sigues? / Follow me?


FACEBOOK   BLOGLOVIN   PINTEREST  TWITTER   INSTAGRAM G+


18 comentarios :

  1. Es cierto que el tiempo está loco loco y una no sabe qué ponerse. Me encanta la opción de utilizar el denim. Va bien con todo ;)

    Besos

    WomanToSantiago

    ResponderEliminar
  2. guapísima!! me encanta tu blog :)

    https://www.amandachic.com/
    https://instagram.com/amandachic_official/

    ResponderEliminar
  3. Pilar your blue denim top goes really well with your yellow skirt and tights... I hope it is warming up there a bit... it's still a bit chilly here but I fell like the warm weather is just around the corner xox

    ResponderEliminar
  4. Cute coat :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ResponderEliminar
  5. Very stylish mix of colors and lovely pictures!

    Bella Pummarola

    ResponderEliminar
  6. ¡Pero qué chulis las fotos! Me encanta este look, estás súper guapa :)
    Un besito desde www.justforrealgirls.com

    ResponderEliminar
  7. Super cute and comfy look. I really love the jacket. xx

    ResponderEliminar
  8. Piękny zestaw kolorów.Pięknie wyglądasz.Pozdrawiam :)

    ResponderEliminar
  9. me encantan los imagenes :)
    www.ivanasworld.com

    ResponderEliminar
  10. great look!
    xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    ResponderEliminar
  11. ¡Qué bonito es el lugar donde has hecho las fotos! La camisa vaquera siempre es un acierto.

    ResponderEliminar
  12. gorgeous look! i really don't have the courage to wear colors like these but i think you look amazing! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ResponderEliminar
  13. Would you like to follow each other on GFC? Let me know if you follow me and I will follow you back.

    www.chicporadnik.blogspot.com

    ResponderEliminar
  14. Very pretty, hot and trendy outfit!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    ResponderEliminar

GRACIAS POR TU VISITA. Los comentarios anónimos no se publicarán/ THANKS FOR YOUR VISIT. Anonymous comments won't be published