Lifestyle Blog Tupersonalshopperviajero - Moda, Viajes y Belleza: My Little White Dress

My Little White Dress

Blog+de+Viajes+Sevilla

I think it's the first time I have the same dress in two different colors. My little white dress is identical to other one Oasap dress I've already showed you it in my fashion blog, also with floral reliefs, but in fuchsia. I like the design, shape, fabric so why not repit again? Yes, I craved flashy accessories to break the sobriety of white so the bib and longe necklace, both from Oasap, were appropriated to complete the look. And as these days still it's cold, why not add a beret? Will you tell me what do you think about the look? I really love it! You can also follow me on G+ and if you want to follow my blog on GFC and it fails, try it with your smart phone. It works!

Creo que es la primera vez que tengo un mismo vestido de dos colores distintos. Mi vestido blanco de hoy es idéntico a este otro vestido de Oasap que ya os enseñé en mi blog de moda, también con relieves florales, pero en fucsia. Me gusta el diseño, la forma, el tejido ¿por qué no repetir? Eso sí, los accesorios me apetecían llamativos para romper la sobriedad del blanco así que el collar babero y el colgante, ambos de Oasap también, me parecieron idóneos para completar el look. Y como estos días aún hace fresquito ¿por qué no añadir una boina? Pues ya me diréis qué os parece. A mi me encanta el resultado. También podéis seguirme en G+ y si quieres seguir mi blog en GFC y te da error, hazlo desde tu smart phone que así, te aseguro que funciona.



collar+joya+oasap


Pilar+Bernal+Maya


neon+nails


white+dress


blog+de+moda+sevilla

Vestido/Dress - Collares/ Necklaces - Boina/Beret Oasap - Bolso/Purse Blanco - Zapatos/Shoes Uterqüe


Fotos: David Sánchez


FACEBOOK   BLOGLOVIN   PINTEREST  TWITTER   INSTAGRAM

59 comentarios :

  1. Que mono el vestido Pilar, y con el toque en azul de las medias y la boina genial, estas muy guapa. Besitos

    ResponderEliminar
  2. Hola preciosa!! Qué bonito vestido!! Me ha encantado!
    Un besote y feliz fin de semana!

    Lady Trends
    http://myladytrends.blogspot.com.es/ NEW POST!!

    ResponderEliminar
  3. Genial el vestido Pilar!!!
    Que tengas un feliz fin de semana!!!
    Besos

    http//lamodaquerespiro.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. No me extraña que lo tengas en dos colores, porque es precioso. Y con el turbante ya ni te cuento.
    http://www.itsebcblog.com/

    ResponderEliminar
  5. nice pics!
    Kiss Giulia

    http://www.thefashionmamas.com/

    ResponderEliminar
  6. And I like the nice blue accent!

    ResponderEliminar
  7. love how you styled this dress

    ResponderEliminar
  8. Wonderfull dress! Thank you for visiting my blog! Do you want to see my last post?
    Inside Me

    ResponderEliminar
  9. Super elegante seu look, lindo.♥

    PiinkCookie.blogspot.com.br

    ResponderEliminar
  10. Pretty white dress. Great job styling it.

    Rowena @ rolala loves

    ResponderEliminar
  11. nice dress and necklace!!!!
    http://befashion31.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/Befashion31

    ResponderEliminar
  12. El vestido es precioso y genial combinado. No me gusta mucho el toque que le da boina, pero todo es cuestión de gusto.
    Un beso y en mi blog hay nuevo post
    Estefanía

    ResponderEliminar
  13. Es precioso, Pilar, me encanta su tela brocada y su aire sixties. El bolso tmb me parece precioso. Bss:)

    ResponderEliminar
  14. This little white dress is amazing, and I libe the blue hat with it, you look very pretty!
    Have a great week end!

    ResponderEliminar
  15. amazing necklace!
    www.mrsnoone.it
    kiss

    ResponderEliminar
  16. Beautiful dress ! Very nice bag and necklace !

    Kisses:-*

    ResponderEliminar
  17. You are so beautiful! I love this dress!
    Alessandra
    www.alessandrastyle.com

    ResponderEliminar
  18. Love the dress, the beret and the necklaces. Fabulous!!

    http://bellapummarola.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  19. Pilar, I really like the imprinted design on this dress... it is such a cute and stylish dress... You look amazing :) <3 xox

    ResponderEliminar
  20. Thank you for wisit my blog. Im follow your blog. :)

    ResponderEliminar
  21. Amazing blog ! :)
    Follow for follow ?
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  22. wow...u are super adorable... Cute outfit...i really like it..the dress,tight,hat..overall is perfect,dear...good taste of outfit of the day...
    followed u on gfc n google+
    xoxo

    www.mysecretfabulous.blogspot.com

    ResponderEliminar
  23. What a beautiful dress and this statement necklace is absolutely awesome! You look super pretty in this outfit. Thanks for your lovely comment, xoxo
    http://www.hollylovespaul.com/

    ResponderEliminar
  24. Tan guapísima como siempre Pilar. Oye, después de algunos días desaparecida del mundo bloguer (bueno, más bien desde que empezó la Cuaresma y me metí de lleno a colaborar con la Cofradía) vengo y veo que de nuevo escribes los post en español y en inglés. Ese detalle fue una de las cosas que me hizo quedarme aquí a tu lado, porque me ayudan a practicar.

    Besos.

    ResponderEliminar
  25. Pero que ideal te queda me gusta este estilo!!besos

    ResponderEliminar
  26. Beautiful pictures :) <3
    See my new post at: http://itistimeforwonderland.blogspot.com/2014/04/my-birthday_6254.html # comment-form

    ResponderEliminar
  27. Ciao Pilar!!
    Wow, I like a lot your look,you've a great taste!!
    Kisses,see you soon :)
    Paolo

    ResponderEliminar
  28. Nice white dress and the necklace is beautiful! Thank you for stopping by my blog, I just followed you on gfc and bloglovin' follow back? xoxo ES
    www.liveyourpassion.gr

    ResponderEliminar
  29. Tao bonito, adoro :)
    Beijinhooo*
    www.flordemaracuja.pt

    ResponderEliminar
  30. Gorgeous dress!
    Love the texture!

    xoxox,
    CC

    ResponderEliminar
  31. Un vestido muy mono! Xx

    http://betweenmyclothes.blogspot.com

    ResponderEliminar
  32. El vestido es muy elegante y combinado con azul queda perfecto. Me ha encantado el look.
    http://elsecretodemistercloset.com

    ResponderEliminar
  33. thanks my dear
    sure, just let me know if you followed. Just leave me your link and I'll follow back

    ResponderEliminar
  34. I really like white dresses because you have so much freedom with the accessories. I really like the necklaces you chose!

    http://howtomakehome.blogspot.com

    ResponderEliminar
  35. oh you look so pretty and the dress is awesome! it looks great on you ;)

    xoxo

    http://thestylemaze.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  36. love the dress! specially like the fact that you paired it with blue tights!
    blogablebeauty.blogspot.com

    ResponderEliminar
  37. Your dress is marvelous ! You are very pretty sweetie :)

    ResponderEliminar
  38. I love that necklace =)

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    ResponderEliminar
  39. i am now following you on google, GFC and twitter. hope you follow back at http://justrosesarered.blogspot.com/ xoxo ;)

    ResponderEliminar
  40. How nice?
    Lets follow by facebook and bloglovin?
    XXX
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ResponderEliminar
  41. Im follow your blog # Ewa TK :) Have a nice day

    ResponderEliminar
  42. Me encanta el outfit y me ha sorprendido las uñas amarillas. ¡Yo no me veo con ellas! me siento extraña... pero es cierto que te las veo bien. ¡Besos!

    ResponderEliminar
  43. La tela del vestido es muy bonita,pro me parece que el modelo hace gorda al ser el tejido tan grueso y quedar suelto desde tan alto parece un poco globo, la combinación con ese azul para mi gusto es acertada y le da el toque actual,el collar espectacular,

    ResponderEliminar
  44. Beautiful look. I like your dress!

    Sure, let's follow each other. Following you. Now it's your turn;)

    Egle-MAKEUP DEMON
    makeupdemon.blogspot.com

    ResponderEliminar
  45. What a cute and chic little dress! Perfectly styled with royal blue items :)

    Lu.
    www.balgarka.co.uk

    ResponderEliminar
  46. Hola guapa!
    Es un vestido precioso, pero lo que más me gusta es el collar!
    Un besazo

    ResponderEliminar
  47. Very beautiful look ;) Amazing style ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ResponderEliminar
  48. you ask me about follow. I followed you long time, now its tour time :)

    ResponderEliminar
  49. You make an instant statement with this ensemble! The dress looks great, and I love the whole accessorizing!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    ResponderEliminar
  50. it is so cute! i love your tights.
    http://www.averysweetblog.com/

    ResponderEliminar
  51. Love the dress, and I like how you styled it with the blue beret. Cute look.

    - Gita
    mimiandchichi.com
    Keep in touch with me on Bloglovin

    ResponderEliminar
  52. que vestido tan bonito, no me extraña que le compraras en dos colores, muy favorecedor el corte también:)
    Por cierto el collar resalta un montón, vas perfecta!

    besitos

    ResponderEliminar
  53. SUPER!!!
    Cute cute post!
    Do u want to follow each otre in Instagram? I'm @chicstreetchoc
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    CHIC STREET CHOC

    ResponderEliminar
  54. really love your little white dress, you look gorgeous
    unconevntionalsecrets.blogspot.it

    ResponderEliminar
  55. ME encanta el look, el neon de los complementos le da un toque muy glamuroso! Mil besos bonita :)

    Miriam M. M.
    Just For Real Girls

    ResponderEliminar
  56. Nice hat and bag!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ResponderEliminar
  57. You totally rock that hat!! - Love it! :))

    sisepuedee.blogspot.dk
    -Milla

    ResponderEliminar

GRACIAS POR TU VISITA. Los comentarios anónimos no se publicarán/ THANKS FOR YOUR VISIT. Anonymous comments won't be published