Lifestyle Blog Tupersonalshopperviajero - Moda, Viajes y Belleza: MB Pasarela Jerez & Barbie Flamenca

MB Pasarela Jerez & Barbie Flamenca

Exposición+Barbie+Flamenca

Barbie is dressed of flamenca to enjoy the MB Pasarela Jerez. Cadimar invited me to attend the flamenco fashion show and I was pleased to watch the Barbie Exposition besides the Cañavete and Ángeles Verano fashion collection. Gonzalez Byass invited us (a group of bloggers) to lunch and taste its wines (Jerez is the 'European Wine City 2014') By the way, right at the end you'll notice as a bottle of wine can be fashionable. You can also follow me on Pinterest
Barbie se viste de flamenca para disfrutar de la MB Pasarela Jerez. Cadimar me invitó a asistir a los desfiles de moda flamenca y tuve el placer de ver la Exposición de Barbie, además de ver la colección de los diseñadores Cañavete y Ángeles Verano. González Byass me invitó (junto a un grupo de bloggers) a almorzar y degustar sus vinos (la ciudad de Jerez es la 'Ciudad Europea del Vino 2014') Por cierto, justo al final te darás cuenta de como una botella de vino puede ir a la moda. También puedes seguirme en Pinterest



exposición+Barbie+Flamenca+Jerez


Cañavete


Cañavete+Pasarela+Jerez


Ángeles+Verano


botella+Tío+Pepe

Gracias por invitarme a: Cadimar Mercedes Benz Pasarela Flamenca de Jerez, al Concesionario de la Calle Arjona y a las bodegas González Byass. 


Photos: Pilar Bernal Maya/Rocío de www.shoptimista.com (la 1ª foto)



      FACEBOOK   BLOGLOVIN   PINTEREST  TWITTER   INSTAGRAM

87 comentarios :

  1. Respuestas
    1. Que fotos más chulas! Xx

      New post: http://betweenmyclothes.blogspot.com

      Eliminar
  2. love these pics!!! and love barbie :) thanks for coming....xoxo ilaria

    http://www.mywaytobemyself.it/

    ResponderEliminar
  3. Que arte hay que tener para hacer as barbies con tanto detalle!!
    www.itsebcblog.com

    ResponderEliminar
  4. I think it is awesome that Barbie is dressed up in a flamenca.. how sweet... :)

    ResponderEliminar
  5. Preciosas fotos, cuanto color !!
    Las botellas chuliiiisimas !!
    Esperemos que Gonzáles Byass se acuerde de nosotras la próxima vez ;-))
    Bss wapa !!

    ResponderEliminar
  6. Que belleza de pasarela!!besos

    ResponderEliminar
  7. Un Post precioso, me ha encantado:)

    http://www.radianteyfabulosablog.com/

    ResponderEliminar
  8. Very chic fashion for mini dolls and grown ups :)

    Lu ❤ www.bagarka.co.uk

    ResponderEliminar
  9. Beautiful photos! I'd love for us to follow each other! Let's follow via Bloglovin' and GFC? Let me know when you follow and I'll follow right back!

    xx
    www.starringsamantha.com

    ResponderEliminar
  10. very very nice my dear!!!! beautiful!!!
    www.borsadimarypoppins.com

    ResponderEliminar
  11. Adoro los vestidos de flamenca, me parecen tan femeninos!!
    Besos.

    ResponderEliminar
  12. very interisting post!

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    ResponderEliminar
  13. Madre mía que envidia poder asistir a estas cosas.


    Un besito :)

    ResponderEliminar
  14. Qué lujo!! Me encantan los trajes de flamenca! Como realzan el cuerpo de la mujer española!!

    WomanToSantiago

    ResponderEliminar
  15. lovely pictures!:)
    I tryed it again, and now I'm definitly following you!:D
    wanna follow back?xx
    liinukallinen.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  16. Looks like a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ResponderEliminar
  17. que bonita coleccion y que preciosas fotos!!
    Feliz inicio de semana y muchoss besitos!!
    www.jugandoconeros.com

    ResponderEliminar
  18. Cute post :)
    Nice Looks

    http://coco-colo.blogspot.de/

    ResponderEliminar
  19. Qué bonita pasarela y las Barbies están preciosas con sus vestidos de flamencas. Bss:)

    ResponderEliminar
  20. que hermosas fotos! :)

    besoo
    http://www.tastemycloset.com/

    ResponderEliminar
  21. These are so fun! great pictures!
    www.amemoryofus.blogspot.com

    ResponderEliminar
  22. wonderful pics!

    http://emiliasalentoeffettomoda.altervista.org/trovare-il-tempo-per/
    grazie
    Mari

    ResponderEliminar
  23. Que preciosidad!!

    http://shareasecretmag.com/

    xoxo

    ResponderEliminar
  24. que chulada! me hubiese encantado estar en tu lugar!! envidiaaaa
    http://stylewithtequila.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  25. Thanks for leaving such a darling comment on my blog!
    Love all those colourful dresses!

    Have the best week ever,
    -Kati

    ResponderEliminar
  26. Que me encantan las Barbies, que guay, me encanta!!! jajajaja

    CarmenHummer

    ResponderEliminar
  27. What festively fun show! Thanks fro sharing Pilar!

    Rowena @ rolala loves

    ResponderEliminar
  28. Oh my gosh! I want those Barbies. They're too adorable, and how can you go wrong with a flamenco dress? :D

    ResponderEliminar
  29. So beautiful Barbies, sure we follow eachother. Followed you on GFC & Bloglovin, do follow back dear!
    Have a lovely day!

    Feisty Fox Diaries

    ResponderEliminar
  30. Awesome pictures!! I love Barbie <3

    Blog | Facebook

    ResponderEliminar
  31. Such eye-popping collection. Just very beautiful. I never thought flamenco and Barbie would be so perfect together. :)

    ResponderEliminar
  32. Qué iniciativa tan divertida!
    http://encasadeoly.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  33. Que bonitos los trajes son preciosos.

    Saludos,

    Redvelvetclothing

    ResponderEliminar
  34. Really nice this post: little girl with the adult world to compare.
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    ResponderEliminar
  35. Adorable pics!xx

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ResponderEliminar
  36. Hej dear,
    Of course we can follow, DONE(#989) now your turn.

    Have a nice day
    xoxo
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    ResponderEliminar
  37. Perfect pictures! Your blog is bursting with inspiration and I adore it. Would you like to follow each other? Let me know on my blog if yes!

    escpaingthewindow.blogspot.com

    ResponderEliminar
  38. Lovely event... great pics!!!!!!!!
    Tnx for visiting!!!!
    Kisses darling!!!

    ResponderEliminar
  39. Gorgeous inspiration! What a lovely idea! Tell me if you would like to follow each other?! Would love to hear from you! Lots of Love Kyra♡
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    ResponderEliminar
  40. WOw!!! me encanta
    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    http://fashionroomlounge.blogspot.com.es/
    Twitter / tumblr/ instagram: @fashionrlounge

    A chic kiss ;)

    ResponderEliminar
  41. Beautiful photos!!kiss Elisabetta

    ResponderEliminar
  42. Great review sweetheart...thx for sharing..:-)
    kisses

    ResponderEliminar
  43. Ha ha, this is pretty much what I have. It's the doll that I treasure from my childhood or more teenage hood. LOL
    www.minsbeautyequipment.com

    ResponderEliminar
  44. Amazing pictures! I love the dresses!
    Alessandra
    www.alessandrastyle.com

    ResponderEliminar
  45. So cute, looks like such a good and fun event! x

    tuttifruttibyam.blogspot.com

    ResponderEliminar
  46. hola guapa! me encantan los fotitos!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    ResponderEliminar
  47. Hola Pilar: me ha encantado... no puedo dejar de mirar las fotos con todas esas Barbies vestidas con mi vestido favorito y tan del sur...Qué real! hasta le hicieron una carroza a escala. Es todo precioso. Me parece una gran iniciativa que la MB Pasarela Jerez haya añadido esta exposición dedicada a la Barbie... qué envidia me das poder asistir al evento. Gracias por las fotos... seguimos en contacto

    ResponderEliminar
  48. No me canso nunca de ver vestidos de sevillanas me encantan!!!

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    ResponderEliminar
  49. qué bonita la exposición de Barbie, me hubiese encantado verla, y el desfile estupendo, unos diseños preciosos!

    besitos, guapa!

    ResponderEliminar
  50. Haha I love the Barbies :D Never too old to like them xD I remember when I was in Spain when I was young I brought a Flamenco dress for my Barbie :D
    xx

    ResponderEliminar
  51. Holaaa que bueno! Me habría encantado ver a todas esas barbies vestidas de flamencas! Una idea estupenda.

    XOXO
    Lady Wolff
    http://www.ladywolff.com/

    ResponderEliminar
  52. hey, I've checked and you should now find me on GFC. Let me know on my blog if it's true. xo

    http://fleuryina.blogspot.de

    ResponderEliminar
  53. Que preciosidad de desfile, adoro los trajes de flamenca, me parecen tan femeninos y favorecedores. Besitos

    ResponderEliminar
  54. http://emiliasalentoeffettomoda.altervista.org/accessoriamo/
    grazie
    Mari

    ResponderEliminar
  55. Those pics are really cute :)

    Hugs
    Svetlana from Lavender Star

    ResponderEliminar
  56. Fantastic fashion show, loving the dresses and the barbies are so cute in their flamencas :)

    ResponderEliminar
  57. Such intricate costumes! Thanks for sharing!

    -Ashley
    http://lestylorouge.com

    ResponderEliminar
  58. ¡¡Qué chulo el post!! Me ha encantado!!
    Soy nueva por tu blog, lo he encontrado por casualidad y me ha gustado bastante por lo que me quedo como seguidora y más de un día me verás por aquí.
    Un besito

    Os invito a visitar mi blog y si os gusta seguirlo ;)
    lavieestbellebyyisela.blogspot.com

    ResponderEliminar
  59. Very cool! Love the costumes.



    www.sugarpopfashion.com

    ResponderEliminar
  60. Really cute
    Unconventionalsecrets.blogspot.it

    ResponderEliminar
  61. Really cute
    Unconventionalsecrets.blogspot.it

    ResponderEliminar
  62. Me encanta los vestidos! Es una moda muy divirtida.

    http://howtomakehome.blogspot.com

    ResponderEliminar
  63. great pictures! >3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ResponderEliminar
  64. i Que guapo!
    Me gustó mucho el desfile.
    Besos,
    Iza, desde Brasil.

    vintageiz.blogspot.com

    ResponderEliminar
  65. I love your post, they are looks beautiful

    I'm already followed you, hope you follow back me, dear,
    thank you, :)

    www.pieine.blogspot.com

    ResponderEliminar
  66. Hii thank you for visiting my blog and leaving a sweet comment! you have a great blog.
    I'm following you now~ please follow me back ^^ will be waiting

    XXX

    theautumnstreet.blogspot.com

    ResponderEliminar
  67. Amazing

    Www.mystyleorgy.blogspot.com

    ResponderEliminar
  68. I've checked it and it's already done~
    please re-check on your side
    hiii I haven't seen you on my GFC list

    will be waiting^^

    XXX

    ResponderEliminar
  69. Me encantan los trajes de flamenca!
    Besos, Marcela♥

    ResponderEliminar
  70. What a great post!!! So nice and colourful pictures :)
    xoxo from Munich

    ResponderEliminar
  71. Awww, this is so cute, the outfits are amazing! Thanks for sharing your opinions with me :)

    ResponderEliminar
  72. Que ideales las barbies... nos han encantado!!!
    Besitos!!!
    http://zarandeandomiarmario.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  73. Amazing pictures and event ! Your pink jacket is very pretty :)

    ResponderEliminar
  74. wow pero que preciosa colección! me encanta esa moda tradicional/flamenca! superbonita!
    un beso mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    ResponderEliminar
  75. Que post más bonito, me ha encantado la colección! Un beso guapa :)
    Sweet Dreams

    ResponderEliminar

GRACIAS POR TU VISITA. Los comentarios anónimos no se publicarán/ THANKS FOR YOUR VISIT. Anonymous comments won't be published